Mimo, że w Polsce niewiele firm zdecydowało się na zatęczowienie, to za granicą trend był całkiem spory. Internet nigdy nie był aż tak kolorowy!
YouTube
Android
#andproudpic.twitter.com/d6PXwMpZMB
— Android (@Android) czerwiec 26, 2015
Po wpisaniu “marriage equality” w wujka Google.
Wiecie, że nawet mój tata zmienił swoje zdjęcie profilowe na tęczowe? To dopiero viral! #DumnaCórka!
Twitter wprowadził również tęczowe serduszko, które reaguje na hasztag #LoveWins:
#LoveWins, teraz czas na Twój krok @AndrzejDuda
— Amanda Waliszewska (@xamy_) czerwiec 27, 2015
Geek Girls Carrots
Nie mogło zabraknąć tęczy na karotkowej dziewczynce! Co prawda zebrało to tony hejterskich komentarzy, jednocześnie również setki lajków. Niektórzy mówią, ze hejty to kryzys w social media, ja twierdzę, że w tym przypadku jest to kryzys społeczny.
HTC USA
Live a life that makes you proud. #LoveWinspic.twitter.com/p0kW7gYrne
— HTC USA (@HTCUSA) czerwiec 26, 2015
Skype
Vine
Spotify USA
#LoveWins! We’re ready to hit play on your first dance ?http://t.co/p9pfHH7qRmpic.twitter.com/B9yhLxFsVq
— Spotify USA (@SpotifyUSA) czerwiec 26, 2015
Tumblr
#lovewinspic.twitter.com/XoF3M5G1bJ
— Tumblr (@tumblr) czerwiec 26, 2015
Gra o Tron
Be proud. #equality#SCOTUSMarriagepic.twitter.com/W0wC7rUjDT
— Game Of Thrones (@GameOfThrones) czerwiec 26, 2015
Visa
— Visa (@Visa) czerwiec 26, 2015
Starbucks
Proud. #LoveWins pic.twitter.com/ADdXKlyhcb — Starbucks Coffee (@Starbucks) czerwiec 26, 2015
Hilary Clinton
Proud. pic.twitter.com/9J44PCYeuQ
— Hillary Clinton (@HillaryClinton) czerwiec 26, 2015
To tylko wierzchołek góry lodowej, na Twitterze, Facebooku czy Vine firmy prześcigają się w pomysłach na tęczowy branding. Tak małżeństwa homoseksualne cieszą świat. Która marka zrobiła na Tobie największe wrażenie? Napisz!
Comments